top of page

מיינדפולנס לחיילים

על ידי אימון הגוף להיות מודע לסביבתו הפיזית כדי להשאר ממוקד במצב כאוטי, חיילים יכולים להיות מוכנים טוב יותר לתגובה מהירה ונחושה. טכניקות מיינדפולנס מאפשרות ללוחם להישאר מרוכז וקשוב לרגע הנוכחי, מרכיב חיוני להצלחה בשדה קרב מודרני.

מיינדפולנס בארועי לחימה הוא יכולת נדירה שקשה להגיע אליה. יש כל כך הרבה דברים שקורים בבת אחת, וזה טבעי לחשוב על חלק מהם ולשכוח להפעיל קשיבות. עם זאת, מיינדפולנס חיוני על מנת להצליח בלחימה במקצועיות גבוהה. קשיבות קרבית מאפשר ללוחם להיות מודע לסביבה ולקבל החלטות מהירות ומושכלות על סמך מה שקורה ברגע הנוכחי. קשיבות מאפשרת להישאר רגוע וממוקד בעיצומו של כאוס.

מיינדפולנס הוא שם כולל לשורה של טכניקות ומצבי מחשבה המתמקדים בנוכחות בהווה, בתשומת לב וביכולת לקבל החלטות. זה גם כלי מועיל לחיילים המתמודדים עם לחץ, חרדה וטראומה. על ידי תרגול מיינדפולנס, חיילים יכולים ללמוד להיות מודעים יותר למחשבותיהם ולרגשותיהם ומסוגלים לשלוט בהם טוב יותר. בנוסף, מיינדפולנס יכול לעזור לחיילים לפני פעילות על ידי ארגון המחשבות על העבר או העתיד לקוי מחשבה מועילים יותר.

תרגילי מיינדפולנס המתמקדים בחוויה הפיזית ובתירגול גופני הם הדרך הטובה ביותר לתפקוד נכון בארועי לחימה וחרום.

דטאנט מבצעת הכשרות מפקדים המתמקדות בלימוד פרוטוקולים של וויסות רגשי ובדיקת התוצאות, בזמן אמיתי, במטווח, באימון יבש ורטוב ומול ארועים שלדיים מורכבים.

בנוסף, לצבא יש גם תפקידים מול אוכלוסיה אזרחית, שם באים לידי ביטוי הכלים המילוליים לניהול עימות של דטאנט הנבנים על היכולת הרגשית הקרבית.




20 צפיות0 תגובות
bottom of page